16 Jan Obdelava reklamacij v kakovostno bolj zahtevnih industrijah
Ameriška raziskava sistemov za upravljanja reklamacij iz leta 2017 je pokazala, da kar četrtina od podjetij, iz kakovostno bolj zahtevnih industrij (letalstvo, avtomobilska, medicinska in farmacevtska industrija…), nima ustrezno definiranega in vpeljanega sistema za zagotavljanje kakovosti. Tudi pri večini preostalih podjetij, ki imajo sistem definiran se pojavljajo težave pri zagotavljanju pravočasnosti zapiranja reklamacij in kakovosti korektivnih ukrepov.
Študija primera proizvodnega podjetja iz Poljske, pa je pokazala, da je mogoče pohitriti čas obdelave reklamacije za 50 %, ob dobro definiranem sistemu in pravilni uporabi digitalnih orodij.
Za lažjo predstavo o tem, kaj prinaša uporaba digitalnega orodja za zagotavljanje kakovosti smo pripravili grafiko na spodnji sliki.
Če vas zanima več o tem, kako izboljšati vodenje reklamacij z uporabo digitalnega orodja si oglejte predstavitev s klikom na povezavo.