Novice

Danes so sprememebe, ki jim botruje bliskovit tehnološki napredek, skoraj neizogiben del delovanja vsake organizacije. Tudi v industrijskem sektorju  je pripravljenost na uvajanje sprememb eden od ključnih faktorjev uspešnosti podjetja – če želi oorganizacija v tem okolju ostati konkurenčna, mora svoje poslovanje namreč neprestano spreminjati...

Vsaka organizacija si želi pripadnih in motiviranih zaposlenih. Nekateri menijo, da je pripadnost stvar preteklosti, saj se danes varnost zaposlitve znižuje, vse bolj pa se ceni fleksibilnost pri izbiri in menjavi poklica. Kljub temu pa je v industrijsko usmerjenih podjetjih, varnost zaposlitve še vedno ena...

Kako spremeniti miselnost zaposlenih, da bodo motivirani za kakovostno opravljanje svojega dela? Če želimo, da se zaposleni v naši organizaciji neprestano trudijo za kakovostno opravljanje dela in ohranjanje visokih standardov, je potrebno ustvariti in vzdrževati primerno organizacijsko kulturo. Organizacijsko kulturo sestavlja skupek najrazličnejših pravil, norm, rutin in...

Zagotavljanje kakovosti je kompleksen in večplasten proces, ki ga je potrebno obravnavati na različnih nivojih. Trije stebri zagotavljanja kakovosti so: 1. MINDSET/ZAPOSLENI Pri tem je ključnega pomena aktivno sodelovanje zaposlenih in zavedanje dejstva, da za kakovost ni odgovoren le nadrejeni, ampak prav vsak izmed njih. Da bi pri...

Od kontrole prejetega blaga in spremljanja proizvodnje, pa do upravljanja opreme za nadzor – vse to je pomembno za kakovost proizvodnje. Ker so poznejši pregledi zagotavljanja kakovosti dragi, jih je treba izvajati samo tam, kjer bi se potencialno lahko pojavile napake....

Prijava na e-novice