Sistem za vodenje evidenc

Učinkovito vodenje evidenc

Programska oprema RMS (Records Management System) je namenjena različnim naročnikom in uporabnikom za vodenje in upravljanje s podatki ter različnimi evidencami preko strukturiranih oblik zapisov, vozlišč, map in filtrov.

Ključa prednost programske opreme je sposobnost zagotavljanja enostavnega hierarhičnega pregleda, ki omogoča uporabnikom hitro in učinkovito navigacijo skozi obsežne količine podatkov. Poleg tega omogoča revizijsko sledenje vnosom in drugim spremembam, kar je ključno za zagotavljanje transparentnosti in sledljivosti procesov.

Poleg osnovnih funkcij vodenja evidenc platforma omogoča tudi različne statistične obdelave podatkov, ustvarjanje dokumentov ter upravljanje z različnimi verzijami. Integriran je lahko z različnimi podatkovnimi viri, aplikacijami in sistemi, kar omogoča uporabnikom enostavno povezovanje in izmenjavo podatkov med različnimi platformami.

Naročnikom ponuja izboljšanje kakovosti izvajanja poslovnih procesov z optimizacijo opravil in dvigom kompetenc uporabnikov. Z zagotavljanjem enotnega opravilnega stičišča, podatkovne platforme ter povezljivosti s ključnimi zalednimi aplikacijami v organizacijah, RMS bistveno prispeva k učinkovitejšemu izvajanju različnih opravil in procesov v organizaciji.

RMS zagotavlja:

  • upravljanje z vnosi (»recordi«) oz. podatki za različna vozlišča, mape, filtre, evidence itd.;
  • preglednost, sledljivost;
  • revizijsko sled;
  • izvoze, poročila, statistike;
  • hierarhični / strukturiran pregled vsebin, podatkov;
  • ustvarjanje in upravljanje z dokumenti, različnimi verzijami, pregledovanje itd.;
  • uporabo ponovljivih zapisov oz. upravljanje s šifranti;
  • izvajanje avtomatskih opravil;
  • koreliranje / vzpostavljanje povezav med različnimi vnosi;
  • upravljanje z uporabniki in pravicami dostopov;
  • avtentikacijo in avtorizacijo;
  • obveščanje uporabnikov;
  • integracije z zunanjimi podatkovnimi viri;
  • možnost integracije z zalednimi aplikacijami in sistemi (npr. KRPAN, CEH oz. IMIS, interoperabilnostni oz. horizontalni gradniki Pladenj, IO modul, Varnostna shema).

Ključne prednosti RMS

  • visoka prilagodljivost na naročnikove poslovne procese;
  • celovito upravljanje z evidencami;
  • zagotavljanje revizijske sledi;
  • enostavno ustvarjanje dokumentov ter verzioniranje;
  • interoperabilnost z različnimi gradniki in sistemi;
  • odražata nas učinkovita implementacija in hiter prehod v produkcijo;
  • akreditacija produkta s strani Arhiva RS;
  • spremljanje nad tem kdo ima pravico do vpogleda v posamezno evidenco, filter, mapo itd.;
  • izkušnje iz že izvedenih projektov.

Prijava na e-novice