Vsak postopek podjetja generira novo dokumentacijo in bolj kompleksna kot je naloga ali postopek, več podatkov bo ustvarjenih, skupaj z pisno korespondenco, risbami, slikami in videi. Vsi posamezni dokumenti morajo biti smiselno upravljani, arhivirani in prosto dostopni za iskanje po celotnem podjetju. To je natančen postopek, s katerim iqs Document Center (DC) upravlja s svojimi tremi gradniki.
Dokumenti se pregledujejo in uvažajo iz Raziskovalca (Explorer) prek povleci in spusti (Drag and drop). Za lažje iskanje dokumentov je mogoče opredeliti kontekst informacij. Vsaka datoteka gre skozi postopek izdaje, kjer so nastavljene vnaprej določene klasifikacije in merila. Zaposleni lahko nato iščejo, si ogledajo ali natisnejo dokumente prek intranetnega pregledovalnika.
Shranjene podatkovne datoteke je mogoče zlahka pridobiti z različnimi iskalnimi kriteriji: v drevesni strukturi, po imenu, atributu, kontekstu ali opisu, grafični navigaciji, iskanju po celotnem besedilu in iskanju podobnosti. To zagotavlja, da se nič ne izgubi.
Vsi dokumenti, ki jih je mogoče natisniti, se v ozadju samodejno pretvorijo v format PDF. To ohranja izvirne oblike dokumentov in tako izpolnjuje zakonske zahteve za digitalni arhiv. Vsak dokument je edinstven in zato obstaja le enkrat v sistemu za shranjevanje podatkov, vendar pa je dokument, ki povezuje dokumente, mogoče hkrati pridobiti iz različnih map. Če se dokument spremeni, se te spremembe samodejno prikažejo vsem uporabnikom. Ta postopek odpravlja tipične težave v zvezi z različnimi različicami dokumentov, saj bo dokument vedno posodobljen; dostopna je tudi shranjena zgodovino posameznih različic.